April opdateringer 🐣
God påske til jer alle sammen! Det kan godt være, at vejret ikke ligefrem byder op til at smide vinterjakkerne, men vi kan glæde os over, at dagslyset er blevet længere.
HVAD HAR VI FORMÅET I MARTS? 🔝
“Det kan være svært at finde den information, man har brug for hurtigt og enkelt” 📲
Vi hører dig! Det kan være træls at skulle finde detektivbrillerne frem for at finde svar på de mest gængse spørgsmål. Derfor har vi i marts måned lanceret vores nye Rider Support (Help Center) på app’en, så du hurtigt kan finde svar på dine spørgsmål.
Du finder det app’ens menu kaldet “Rider Support”

“Det kan være svært at finde kundens præcise lokation eller komme i kontakt med dem” 💬
Vi har netop fået “Rider Chats” på app’en, som gør det muligt for dig at kontakte kunden direkte først via en besked, derefter et telefon opkald og sidst kontakt til dispatch. Det er vigtigt, at du benytter denne funktion, hver gang du skal bruge kundeinformation bl.a. i forhold til at finde den korrekte lokation på kunden. Derved kan du få en direkte hjælp du har brug for.
Se her, hvordan du kommer ind på “Rider Chats”

“Kan jeg efter min onboarding komme i kontakt med Rider Agents?” 🤵🤵
*OBS, dette er kun gældende for riders i KBH.
Vores Rider Agents flytter til en central lokation i København, hvor du har mulighed på bestemte dage og tidsrum at komme forbi og få hjælp til f.eks. udstyr, app’en eller andet.
Vi går live med dette d. 17 april, og vi kommer med løbende information tættere på datoen.
Hold derfor øje med indbox beskeder i din app, hvis du er rider i KBH.
HAR DU VÆRET UDE FOR ET UHELD PÅ DIN VAGT? 🤕
Hvis du har været ude for et uheld, mens du var på vagt som foodora rider, venligst besvar dette spørgeskema. Et af vores største fokuspunkter er, at passe bedst muligt på dig.
DIN FEEDBACK BETYDER ALT FOR OS OG RIDERS 🫶
Husk at besvar alle spørgeskemaer, der bliver sendt din vej! Det er din feedback, som gør, at vi kan arbejde med projekter for at forbedre din og andre riders hverdag.
Inkluder også gerne det positive ved at være rider, så vi ved, at vi ikke skal lave nogle ændringer på netop det, som du er glad for.
Share