Juni opdateringer 🌼

Nyeste opdateringer May 31, 2023

Kalderen siger d. 1 juni, og det betyder endeligt, at sommeren er ankommet. Vink farvel til jakken og på med t-shirten, husk solcremen og vandflasken, når du er på farten.

HVAD SKETE DER I MAJ? 😎

Ny McDonalds guidelines

D. 23 maj gik vi live med en ny guideline om, hvordan riders skal afhente ordre hos McDonalds’ restauranter fremadrettet. Hos foodora arbejder vi tæt sammen med både riders og restauranter med det formål på, at gøre hverdagen nemmere. Har du endnu ikke helt styr på, hvordan den nye afhentning af McDonalds ordrer er, så tag et kig her.

Hvordan skal riders og vendors (restauranter) samarbejde?

Vi har listet en række punkter om, hvordan man som rider skal forholde sig til vores vendors. Det gør vi både for at sikre et godt samarbejde mellem jer, men også for at optimerer processen bedst muligt, ligesom med McDonalds’ guiden. Tag et kig på de forskellige punkter, her.

Rider rabat koden er hævet!

Vi har hævet rider rabatkoden til 10%, som du kan bruge lige så tit du vil, når du er rider. Du finder rabatkoden via foodora rider app’en under sektionen “Rider Support” og “Gennemse artikler”.

Husk, at rabatkoden ikke må deles med venner eller familie, men kun til eget brug. Koden ændrer sig fra nu af hver måned, så vær’ gerne opmærksom på dette.

ÅBENT HOS RIDER AGENTS I KØBENHAVN 🤵‍♂️🤵‍♂️

Fra d. 7 juni og hver onsdag fremadrettet i tidsrummet fra kl. 17:00 til 19:00, er der åbent på kontoret til, at alle riders i København kan komme forbi og få hjælp af vores rider agents.

Hvad kan de hjælpe med?

Generelle spørgsmål om, hvordan det er at være foodora rider f.eks. optjeningsperioden, problemer med app’en, batch systemet, vagtplanen osv. Mangler du udstyr, eller skal du erstatte dit gamle, så kan de hjælpe. Har du brug for en ekstra t-shirt til sommer, så får du det.

Men har du mere specifkke spørgsmål til f.eks. din løn, lønseddel eller andet, så skal du forsat sende en email til [email protected], da vores rider agents ikke kan hjælpe med dette.

Vores rider agents hedder Noah og Kamran, og de står klar til at hjælpe dig! Læs mere om vores rider agents og deres lokation her.

HAR DU VÆRET UDE FOR I ET UHELD I MAJ MÅNED? 🤕

Hvis du har været ude for et uheld, mens du var på vagt som foodora rider, venligst besvar dette spørgeskema. Et af vores største fokuspunkter er, at passe bedst muligt på dig.

FEEDBACK TID 💬

Synes du, at der er noget, som vi mangler her på vores rider hub, må du gerne besvare dette spørgeskema

Husk at besvare alle spørgeskemaer, der bliver sendt din vej! Det er din feedback, som gør, at vi kan arbejde med projekter for at forbedre din og andre riders hverdag i foodora Danmark. 

Inkluder også gerne det positive ved at være rider, så vi ved, at vi ikke skal lave nogle ændringer på netop det, som du er glad for.

Recent Posts