Rider Partner Standarder

Rider Partner Standarder 

Her kan du læse om de standarder, som forventes af vores partnere i forhold til levering hos foodora. 

 

Vagter: 

• Det forventes, at du gennemfører de vagter, som du selv har booket. Er du forhindret, er det vigtigt, at du laver en fraværsanmodning i appen

• Det forventes, at du er tilgængelig i hele vagtens varighed fra start til slut 

• Mød aldrig op til en vagt, som du ikke kan køre 

 

Ordrer: 

• Efter du har accepteret en ordre, er det dit ansvar at sikre, at ordren bliver leveret til kunden

• Det er din opgave at sikre, at du får den rigtige ordre med fra restauranten. Det anbefales at dobbelttjekke med det ordrenummer, som der er i app’en

• Det er dit ansvar at levere ordren forsvarligt således, at der undgåes madspild (Se en video her om, hvordan leveringstasken samles og køres med).

 

Trafikstyrelsens regler: 

• Overhold de trafikale regler og tag højde for dine omgivelser

• Det forventes, at du selv vedligeholder dit køretøj og at det altid lever op til gældende regler

 

Fødevarestyrelsen: 

• Hav altid din registrering med dig enten printet eller på telefonen

• Tjek altid at din taske er renlig/holdes ren i tilfælde af at fødevarestyrelsen kommer forbi 

• Det forventes, at du benytter en termotaske godkendt til levering af fødevarer, når du leverer ordrer for foodora

 

Ønsker du tips til, hvordan du kan øge dine indtjeninger, så tag et kig her.