Når du er på vagt som foodora rider, så er det Live Support teamet, som står til rådighed, hvis du har brug for hjælp.
Herunder lister vi nogle af de mest almindelige problematikker, som riders kan komme ud for, når de er på vagt.
▪️Kunden/restauranten reagerer ikke
▪️Der er et problem med dit køretøj
▪️Ordren bliver annulleret
▪️Ulykkes- eller sundhedsrelateret problem
▪️Ordren er blevet afhentet af en anden rytter
▪️Kundens/restaurantens placering er forkert
1. Hvis du kommer ud fra en problematik på en vagt, så skal du klikke på ikonet i højre øverste hjørne i roadrunner app’en, der ligner et par høretelefoner.
2. Herefter bliver du ført ind i et flow, der består af 6 emnefelter. Du klikker på det felt, som matcher dit problem bedst.
3. Herefter føres du videre i flowet, hvor du præsenteres for yderligere emner, der hjælper til at specificere netop dit problem.
4. Alt afhængigt af de kategorier du har valgt, så modtager du den bedst mulige hjælp til dit problem, så du hurtigt kan komme videre med din vagt.
Husk venligst:
▪️Giv altid så mange oplysninger som muligt
▪️Hold dine beskeder til sagen og undlad at sende flere beskeder samtidig
▪️Live Support forger kun på engelsk