Live Support

Hvornår skal du gøre brug af Live Support?

Når du er på vagt som foodora rider, så er det Live Support teamet, som står til rådighed, hvis du har brug for hjælp.

 

Hvilken form for problematikker kan opstå på en vagt?

Herunder lister vi nogle af de mest almindelige problematikker, som riders kan komme ud for, når de er på vagt.

▪️Kunden/restauranten reagerer ikke
▪️Der er et problem med dit køretøj
▪️Ordren bliver annulleret
▪️Ulykkes- eller sundhedsrelateret problem
▪️Ordren er blevet afhentet af en anden rytter
▪️Kundens/restaurantens placering er forkert

 

Hvordan får du hjælp på vagt?

1. Hvis du kommer ud fra en problematik på en vagt, så skal du klikke på ikonet i højre øverste hjørne i roadrunner app’en, der ligner et par høretelefoner.

2. Herefter bliver du ført ind i et flow, der består af 6 emnefelter. Du klikker på det felt, som matcher dit problem bedst f.eks. “accident issues/uheld problemer”

3. Herefter føres du videre i flowet, hvor du kan vælge en pause fra din vagt eller trykke på “I need further help/Jeg har brug for yderligere hjælp”

4. Beskriv kort og præcist på engelsk, hvilken problem du er stødt på, så vores dispatcher kan hjælpe dig bedst muligt og tryk herefter “Start chat”

5. Vent på, at app’en omstiller dig til chatfunktionen (dette kan tage et par sekunder)

6. Du kan nu chatte med en af vores dispatchers

Husk venligst:

▪️Giv altid så mange oplysninger som muligt
▪️Hold dine beskeder til sagen og undlad at sende flere beskeder samtidig
▪️Live Support forger kun på engelsk