Udstyr og depositum

RIDER UDSTYR

Som foodora rider er du ikke påtvunget at anvende foodoras udstyr. Det er dog påkrævet, at du anvender en termo taske til levering af ordrer. Tasken skal leve op til de lovpligtige retningslinjer fastlagt af fødevarestyrelsen.

 

DIT FOODORA UDSTYR

Har du sagt ja til foodoras rider udstyr? Det er en god idé at anvende ens foodora udstyr på hver vagt, da det gør det nemt for restauranten at skelne de forskellige riders/kurere fra hinanden, og derved kan du få udleveret ordrerne hurtigere.

Vi sender dit foodora udstyr til en pakkeboks nær dig, og du vil modtage en SMS samt e-mail med detaljer, når du kan afhente det.

Vi trækker et depositum på 500 kr. for dit udstyr, som du får tilbage, når du stopper med at være foodora rider og har sendt dit udstyr retur.*

Din leveringstaske

På din vagt skal du sørge for følgende:

• Din taske skal tages med ind på restauranten, når du afhenter en ordre og ligeledes med op til kunden, når ordren leveres, så forbliver maden varm

• Det er en god idé at holde kolde og varme madvarer væk fra hinanden – del din taske op i sektioner

Sådan samler du din taske

foodora rider udstyr og hygiejne

Det bedste måde, hvorpå du holder dit foodora rider udstyr pænt, er ved at rengøre det ofte. Som en bonus gør det, at udstyret holder i længere tid, og du har mulighed for at få dit depositum tilbage.

Vi anbefaler, at du rengør udstyret på daglig basis og ikke kun, når der bliver spildt madvarer eller drikkevarer. Det er vigtigt, at når du rengører din foodora taske, at du benytter dig af fødevarer sikre kemikalier. Og husk at vask dine hænder efter rengøringen.

Du undgår spild i tasken, ved at dele rummet op mellem de forskellige ordrer og type madvarer. Spildes der i tasken under en levering, så det beskader en ordre, skal du kontakte vores rider support. Grundet hygiejnereglerne, så leverer vi ikke madvarer i ødelagt indpakning.

At holde øje med spild og holde dit udstyr rent mindsker risikoen for krydskontaminering.

Vaske instruktioner

foodora jakken kan vaskes i en vaskemaskine med 30 grader og lufttørres efterfølgende.

Du kan rengøre din taske ved brug af en fugtig klud eller fødevare sikre rengøringsprodukter.

Mangler du udstyr?

Skriv til os på [email protected]!

 

Depositum

Betingelser for returnering af depositum:

Ønsker du dit depositum retur for dit foodora udstyr, skal du huske nedenstående betingelser. 

 

1. Foodora udstyret skal være sendt retur senest 4 uger efter datoen for, at Rider Partner Aftalen er opsagt. OBS! Overholdes tidsfristen ikke, frafalder muligheden for tilbagebetaling af depositum. 

•  Et godt tip er at sende trackingnummeret på email til [email protected], når du har modtaget det fra Bring. Dette kan fremskyde tilbagebetalingen af depositum. 

 

2. Udstyret skal være intakt inden afsendelsen 

•  Er udstyret ikke intakt ved modtagelse, kan det have betydning for, om du får depositummet tilbage. Så derfor for god indpakning.

 

3. Vi skal have både jakke og leverings tasken retur. 

•  Sender man ikke begge foodora dele retur, kan depositummet ikke udbetales. 

 

Returneringsproces: 

Kontakt rider support for yderligere information vedrørende returnering af foodora udstyr på [email protected].