Rider Support

Hvornår skal du gøre brug af rider support?

Når du ikke er på vagt som foodora rider, så er det rider supporten, som står til rådighed, hvis du har brug for hjælp.

 

Hvilke problematikker kan rider supporten hjælpe dig med?

Herunder lister vi nogle af de mest almindelige problematikker og spørgsmål, som rider supporten kan hjælpe dig med.

▪️Spørgsmål vedrørende vagter
▪️Lønspørgsmål
▪️Kontraktspørgsmål
▪️Udstyrsproblemer
▪️Ikke modtager nok ordrer
▪️Flytning til ny by som rider

 

Kontakt information til rider supporten:

Telefon: +45 32 25 44 77
Åbningstider for telefonen: Mandag til fredag kl. 10 til 18 (Pause på telefonen mellem kl. 11.15 og 12).

E-mail: [email protected] 
Generel svartid: 1 dag (Der kan forekomme længere svartid i bedste perioder, f.eks. henover weekenden, helligedage eller ferieperioder).