Hos foodora arbejder vi hele tiden på at forbedre forholdene til og mellem alle vores partnere. Derfor deler vi her en guide om, hvordan man som rider skal forholde sig til restauranter.
For at sørge for, at hele systemet kører så glat som muligt, er det vigtigt, at man sørger for at indrapportere sin status og feedback korrekt:
● Har Vendor (restaurant) trykket “food is ready” på terminalen, er ordren klar til at blive hentet med det samme, vær’ derfor opmærksom på dette og kør direkte til restauranten, hvis du ikke allerede er der
● Er rider ankommet til Vendors lokalitet, men ordren er ikke færdig
● Har man feedback vedrørende en bestemt Vendor, skal rideren benytte sig af feedback funktionen via app’en
● Det er vigtigt, at hvis der opstår nogle konflikter, at det videregives enten på feedback funktionen eller via en e-mail til [email protected] og ikke direkte til Vendor
Vores Vendors har modtaget de samme forholdsregler til interaktion med riders.
Er der spørgsmål til ovenstående guide, kontakt gerne rider supporten.
Læs denne side for at holde dig opdateret om, hvordan du skal afhente ordre hos McDonalds restauranter.