Guide til interaktion med Vendor

Hvorfor?

Hos foodora arbejder vi hele tiden på at forbedre forholdene til og mellem alle vores partnere. Derfor deler vi her en guide om, hvordan man som rider skal forholde sig til restauranter. 

 

Sådan skal du agere dig hos Vendors:

For at sørge for, at hele systemet kører så glat som muligt, er det vigtigt, at man sørger for at indrapportere sin status og feedback korrekt: 

 

●  Har Vendor (restaurant) trykket “food is ready” på terminalen, er ordren klar til at blive hentet med det samme, vær’ derfor opmærksom på dette og kør direkte til restauranten, hvis du ikke allerede er der

  • •  Husk at holde øje med tidspunktet i app’en for, hvornår du skal være på restauranten og hente ordrer

 

●  Er rider ankommet til Vendors lokalitet, men ordren er ikke færdig

  • • Indgå i dialog om, hvornår ordren er færdig – er ventetiden for lang kan du via app’en bede om et redispatch

 

●  Har man feedback vedrørende en bestemt Vendor, skal rideren benytte sig af feedback funktionen via app’en

 

●  Det er vigtigt, at hvis der opstår nogle konflikter, at det videregives enten på feedback funktionen eller via en e-mail til [email protected] og ikke direkte til Vendor

  • • Derved undgår vi konflikter på restaurantens lokalitet 
  • • Er der opstået en konflikt på restaurantens lokalitet bliver Rider Supporten kontaktetbesluttes af dem
  • • Sender du en e-mail skal du inkludere: Ordrenummer & Dato for hændelsen

 

Vores Vendors har modtaget de samme forholdsregler til interaktion med riders. 

 

Er der spørgsmål til ovenstående guide, kontakt gerne rider supporten.

 

Retningslinjer for afhentning af ordre hos McDonalds

Læs denne side for at holde dig opdateret om, hvordan du skal afhente ordre hos McDonalds restauranter.