Marts opdateringer 🌱

Nyeste opdateringer February 24, 2023

Yes! Nu træder vi ind i den første måned i foråret! Dagene bliver lysere og temperaturen stiger lige så stille. Vi håber, at det påvirker jeres humør ligeså positivt, som det gør ved vores.

HVAD HAR VI FORMÅET I FEBRUAR? 💪

“Det er svært at finde ud af, hvor der er flest ordrer i ens by”

Nu er det slut med at køre hele byen rundt, fordi vi har introduceret “Hot Spots” i din foodora rider app. Hot spot funktionen kan ses på dit kort, hvor der er områder, som lyser op i rødt. Det er i disse områder, hvor vi den pågældende dag modtager fleste ordre i. Det er derfor en god idé efter du har startet din vagt i starzonen, at du bevæger dig mod disse spots.

“Det er ærgerligt, at der kun findes én startzone i min by”

Vi hører, hvad du siger! Og vi har netop oprettet flere nye startzoner i Aarhus, Odense og en større i Silkeborg. Så kan du selv bestemme, hvilken startzone du vil starte din vagt i.

Derudover har vi udvidet åbningstiderne i Silkeborg, så jer riders, som kører i byen nu kan køre til frokost.

“Hvorfor kan jeg ikke selv tage mig på og af pauser, når jeg er på vagt?”

Når du er på vagt kan du anmode om pause, når som helst efter (Undtaget når du er igang med en levering).

1. Tryk på høretelefonerne

2. Vælg “Break/Pause”

3. Vælg længde på din pause og tryk “Request/Anmod”

4. Din pause bliver godkendt og du kan slappe af i det tidsinterval du har valgt

Når du skal afslutte din vagt, så gør følgende:

1. Tryk på høretelefonerne

2. Vælg “Break/Pause”

3. Tryk “End Break/Afslut vagt”

4. Din afslutning på pause bliver godkendt og du kan fortsætte dit arbejde

DIN FEEDBACK BETYDER ALT FOR OS OG RIDERS 💬

Husk at besvar alle spørgeskemaer, der bliver sendt din vej! Det er din feedback, som gør, at vi kan arbejde med projekter for at forbedre din og andre riders hverdag.

Inkluder også gerne det positive ved at være rider, så vi ved, at vi ikke skal lave nogle ændringer på netop det, som du er glad for.

RIDER SUPPORTEN ☎️

Fremadrettet bliver det ikke muligt at kontakte rider supporten via telefonen i weekenderne. Skal du have telefonisk assistance, så er dette åbningstiderne for telefonen:

Mandag – fredag fra kl. 9 til kl. 18.

HAR DU VÆRET UDE FOR ET UHELD PÅ DIN VAGT? 🤕

Hvis du har været ude for et uheld, mens du var på vagt som foodora rider, venligst besvar dette spørgeskema. Et af vores største fokuspunkter er, at passe bedst muligt på dig.

Recent Posts