Chat med kunden 💬

Vi har lavet en ny chatfunktion på app’en mellem dig og kunden – se billede.
Når du har afhentet ordren, vil du kunne få adgang til chatfunktionen på foodora rider-appen. Derudover har kunden også mulighed for at kontakte dig på chatten.
Du vil være i stand til at få hjælp hurtigere ved at kontakte kunden direkte på denne måde end at vente på et svar fra dispatcher.

Kunden reagerer ikke

Er du ankommet til kunden, hvor ordren skal afleveres, men kunden åbner ikke døren/du kan ikke finde adressen. Så skal du gøre følgende:

1. Ring til kunden via app’en (ring 2-3 gange)

2. Chat med kunden via app’en

3. Kontakt Live Support ved ingen kontakt med kunde

Du må under ingen omstændigheder aflevere en ordre uden direkte kontakt med kunden, medmindre kunden har noteret det i ordrebeskrivelsen. Du må heller ikke smide ordren ud eller tage den med videre. Du skal altid kontakte Live Support, de vil hjælpe dig trin for trin.

Læs mere om Live Supporten her.