Leveringsprocessen 🍔

1. Det starter med, at kunden placerer en ordre på foodoras platform

2. Alt afhængigt om du den rider som er bedste lokaliseret i forhold til ordren og dens størrelse, så bliver den givet til dig.

3. Når du modtager ordren på din app, så skal du acceptere den, hurtigst mulig og bevæge dig mod restauranten.

4. Navigationen på app’ens kort guider dig til den rette restaurant.

5. Når du er inde på restauranten, så introducerer du dig selv og det ordrenummer, som du skal hente.

6. Når du har dobbelttjekket, at det er den rigtige ordre du har fået udleveret, så kører du mod kunden.

7. Navigationen på app’ens kort guider dig til kundens adresse.

8. Så har du klaret din første ordre og er klar til, at den næste bliver tildelt dig (Husk, at du skal opholde dig inden for din leveringszone, dette kan ses på dit kort).

Lyder det nemt? Det kan være tilfældet, men det er ikke altid en nem opgave. Vores forventninger er høje, og omstændighederne kan være hårde. Det er et fysisk arbejde, man arbejder ude og vejret i Danmark er som bekendt ikke altid solrigt. Derudover kan mange ordrer tildeles dig i løbet af din vagt, hvilket på den ene side er en god mulighed for at tjene mange penge, men du kan måske også føle det som stressende, så husk det.

Åbner kunden ikke døren ved levering?

Læs her hvad du skal gøre. 

 

Her under kan du se billederne af processen på app’en: