December opdateringer

Nyeste opdateringer November 24, 2022

Vi nærmer os slutningen på året og hold da op, hvor er der sket meget! Der er kun én vej og det er fremad, men det ville ikke været lykkedes uden jer riders! Tusind tak for at være en del af vores foodora familie! 🤩

Vi har mange nyheder at dele med jer, så hold fast på rattet og læs herunder.

NY FOODORA RIDER APP 📲

Slet din Roadrunner app og download vores nye foodora rider app nu! Du finder linket til app’en nederst på siden.

Bare rolig, app’en fungerer ligesom den gamle, dog gør den det muligt for os at skabe nye sjove features.

Deadline for sidste konvertering af den gamle app til den nye er d. 20/12-2022.

JERES FEEDBACK GØR EN FORSKEL 💬

Hver måned sender vi forskellige spørgeskemaer ud til jer, som I kan besvare. Det er jeres feedback, som er med til at gøre hverdagen for riders bedre. Vi læser alle svar og arbejder dagligt på at løse de problemer I møder som foodora riders.

Vil du gerne være med til at gøre en forskel? Så besvar de spørgeskemaer vi sender, vi lover, at dine besvarelser bliver læst og noteret.

OBS! Vi sender vidst nok et ud d. 3 december, så hold øje!

Hvad har vi løst i november? 🤔

“Det er svært at finde de rigtige informationer som foodora rider”

Jamen, velkommen til vores nye Rider Hub! Vi har samlet al rider information på én platform, så det er let for dig at finde svar på dine spørgsmål. Dette er en platform, som vi hele tiden opdaterer, så du er sikker på, at informationen er frisk.

Men kan du alligevel ikke få svar på dit spørgsmål? Så husk, at vores rider support sidder klar til at hjælpe dig.

“Jeg forstår ikke det, som app’en skriver”

I har modtaget meget feedback om, at det kunne være svært at forstå det app’en skriver, når det står på engelsk. Derfor har vi den seneste måneden oversat al information i vores chat til dansk, så du nemt kan komme videre, hvis det problem opstår på din vagt.

“Jeg har prøvet ikke at kunne finde kunden ved en levering”

Den 5. december udruller vi en ny feature på app’en, hvor du og kunden kan chatte med hinanden direkte.

Chatten popper automatisk op efter du har trykket “picked up” på en ordre (Se billede forneden).

Skriver kunden en besked til dig på chatten, så får du en notifikation på din telefon. Det kunne f.eks. være “Benyt bagindgangen når du kommer” eller “stil maden udenfor døren”.

Dette er en ny feature, som vi vil monitorere, hvordan den fungerer for jer. Det er derfor super vigtigt, at I kommer med feedback til os, så vi kan arbejde på det, både godt og dårligt.

Målet med chat featuren er at gøre jeres arbejde lettere og undgå problemer.

RIDER SIKKERHED 🤕

Har du været ude for en ulykke i november måned, mens du var på vagt som foodora rider. Udfyld gerne dette spørgeskema. Vi arbejder hele tiden på, hvordan vi kan oppe jeres sikkerhed.

Recent Posts