Frequently Asked Questions

Du er ikke påtvunget at iføre dig foodoras udstyr, dog er det påkrævet, at du benytter en rigtig leveringstaske, som tager højde for temperatur, således at kunderne modtager samme kvalitet på maden, ligesom hvis de var på restauranten.

 

Derudover er det nemmere for restauranterne at skelne mellem de forskellige riders således, at du hurtigere kan komme videre, når du er iført dit foodora udstyr.

Vi erstatter gerne udstyr, som er ødelagt. Du skal blot skrive en e-mail til os på [email protected], og vi sender en erstatning på udstyr til dig hurtigst muligt.

Er din leveringstaske beskadiget skal du kontakte os på [email protected] via email, hvorved vi sender en ny taske til dig. Vær opmærksom på, at du ikke må benytte dig af en beskadiget taske til leveringer af mad, da det forringer kvaliteten og kan give bøder på egen regning af fødevarestyrelsen.

 

Er din taske gået i stykker under en levering, skal du kontakte dispatchers via foodora rider app’en.

Vi er meget kede af, at du ønsker at stoppe med at arbejde som foodora rider. Husk, at du altid er mere end velkommen til at søge igen en anden gang!

Du stopper dit samarbejde med os ved at sende en mail til vores rider support på [email protected].

Hvis du vil stoppe med at arbejde som foodora rider, så skal du returnere dit foodora-udstyr, hvis du ønsker dit depositum tilbage.

Læs hvordan du skal gøre her.